Uncategorized @cs

7 věcí, které nemusíš dělat, pokud máš na webu správné texty

Nejenže je nemusíš dělat, ale každá ti přinese benefity. Jaké?   čas   peníze   klienty   jedinečnost   klienti tě budou vnímat jinak   staneš se řešením problému   získáš psychologickou výhodu Představ si, že máš na webu všechny texty správně. Potom nemusíš dělat tyto věci: #1 Vysvětlovat všechno kolem dokola jako kolovrátek Je […]

7 věcí, které nemusíš dělat, pokud máš na webu správné texty Číst dál »

Začínáš s e-mail marketingem? Tohle potřebuješ vědět

Víš, co je nejdůležitější v e-mail marketingu? A chceš to vědět? Potřebuješ to vůbec vědět? Jistě, nemůžeš ztrácet čas čtením dalších zasvěcených moudrostí, kterých je plný net. Vždyť napsat e-mail zvládne každý. Firemní e-maily ti řeší…Kdo vlastně? Asistentka nebo slečna na firemní recepci? Vážně? A proč? A jak vlastně? Pro koho je tenhle článek? pro

Začínáš s e-mail marketingem? Tohle potřebuješ vědět Číst dál »

Využij psychologii barev ve svůj prospěch

Barvy jsou všude kolem nás. Zpestřují přírodu, umění, taktéž marketing. Psychologická úloha barev v podnikání je natolik důležitá, že mnohé světové firmy si na jejich výběr najímají specialistu. Barvy dokáží ovlivňovat emocionalitu lidí, což je v rukou zkušeného marketéra silnou zbraní. Pokud chceš i ty dostat zákazníka do pozice, která ti vyhovuje, čti dál. Svět

Využij psychologii barev ve svůj prospěch Číst dál »

Přejít nahoru