Content

5 způsobů, jak se přiblížit své cílovce

Ať už se věnuješ content marketingu, copywritingu nebo rozbíháš vlastní byznys, vždy bys měl myslet především na svého potenciálního klienta. Pokud chceš prodávat a dosahovat úspěchů, skvělý produkt ti stačit nebude – potřebuješ zaujmout svou cílovou skupinu. Jak se však přiblížit cílovce a přesvědčit ji, že právě ty jsi to, co nutně potřebuje? Jak být …

5 způsobů, jak se přiblížit své cílovce Číst dál »

Proč jsou příběhy více než jen marketingová taktika?

Příběhy jsou součástí našeho každodenního života. Doprovázejí nás od útlého dětství až po poslední výdech. Dobrým příběhem dokážeme zasáhnout jednotlivce i davy. Chceš vědět, jak a kde využít storytelling ke zlepšení své komunikace? Jsi na správném místě. Tento článek jsem rozdělil do 2 částí: Kde všude lze použít příběhy i s příklady použití Jak zlepšit …

Proč jsou příběhy více než jen marketingová taktika? Číst dál »

Jak často postovat content materiál?

Ptáš se, proč tvůj obsah nemá takový engagement, jaký by sis představoval? Chyba nemusí být jen v samotném obsahu. To, jaký dopad tvůj příspěvek má, je totiž ovlivněno řadou faktorů. Jedním z nich je také frekvence a čas uveřejňování obsahu. Jak často a kdy bys měl postovat content, abys z něj dokázal vytěžit maximum? Odpověď …

Jak často postovat content materiál? Číst dál »

Přejít nahoru